Прямий продаж

Переваги для дистриб’юторів та споживачів

Прямий продаж – це реалізація товарів та послуг кінцевому споживачу за межами звичайних місць роздрібної торгівлі шляхом індивідуальної презентації товарів чи послуг.

Характерними рисами прямого продажу є безпосередній контакт зі споживачем у зручному для нього місці, демонстрація продукції та вичерпна консультація продавця щодо неї та можливостей бізнесу прямого продажу. При цьому основну роль у посередництві між компанією-виробником та кінцевим споживачем виконують незалежні продавці або дистриб’ютори, консультанти, представники, тощо. Прямий продаж може здійснюватись незалежним продавцем один-на-один або шляхом організації групової презентації.

Методом прямого продажу може продаватись будь-яка продукція та послуги. Найбільшу частку мають косметика й продукція для особистого догляду, товари для домогосподарства та здоров’я. Дещо менший сегмент займають продукти харчування та напої, дієтичні добавки, ювілейні вироби, одяг, книги, іграшки, товари тривалого використання й багато іншого. Часто методом прямого продажу реалізуються фінансові та комунальні послуги.

Більшість компаній прямого продажу реалізують продукцію власного виробництва.

Переваги для дистриб'ютора

  • Добра нагода зустріти нових людей і розширити своє коло знайомств
  • Гнучкий графік роботи, який дозволяє суміщати активну діяльність у прямому продажу з сімейними обов’язками або з навантаженням на основній роботі
  • Добра нагода підзаробити грошей
  • Шанс відкрити власний бізнес с мінімальним ризиком
  • Прибуток відповідає докладеним зусиллям

Кожен може почати працювати і досягнути успіху з компаніями прямого продажу, незалежно від свого рівня освіти, досвіду, віку, фінансових ресурсів або фізичних можливостей.
Близько 80% підприємців отримали свій перший досвід бізнесу саме в прямому продажі.

Переваги для споживача

  • Можливість спробувати чи протестувати продукцію перед купівлею
  • Консультація та демонстрація відповідно до індивідуальних потреб
  • Персональна доставка до дому
  • Можливість повернути товар протягом передбаченого терміну
  • Безпосередній контакт та спілкування з продавцем
  • Наявність гарантій та післяпродажного обслуговування
  • Здійснення покупки у будь-який зручний час

Цей метод придбання продукції стає дедалі більш поширеним, адже разом з економією часу, що витрачається на покупки, він надає споживачу доступ до більш широкого спектру товарів, забезпечуючи відповідно високим рівнем сервісу.

Бажаєте дізнатися більше?

Будь ласка направте Ваш запит онлайн

Українська асоціація прямого продажу - недержавне, добровільне, неприбуткове об’єднання провідних компаній, що здійснюють діяльність у галузі прямого продажу товарів та послуг в Україні з метою захисту їх інтересів, розвитку індустрії та формування позитивної громадської думки.